-7°C och Snö!

Det var i alla fall vad väderrapporten sa, men än så länge är det bara -3°C och frost. Det bådar i alla fall gott, bättre än plusgrader och lera.
Idag mår jag mycket bättre, min enda åkomma är att jag sov på något konstigt sätt (dock hela natten, bra gjort!) så jag kan inte röra min nacke åt något håll i stort sett., är totalstel + att mina halsmandlar känns som två gigantiska tennisbollar som jag bara vill rycka ut. Men nej, vid närmare eftertanke tror jag inte det är en så jättebra idé, att rycka ut halsmandlarna alltså.
Idag ska jag bara stanna hemma och vila mig, dock inte sova bort hela dagen som jag gjorde igår. Nej, det blir nog lite vänner kanske, och så behöver jag plocka bort lite grejer härifrån rummet. Ska passa på att skriva julkort, och lite brev. Ja, det lär väl bli en lugn dag : )




Den här synen mötte mig i Måndags på min promenad, en trevlig överraskning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0