18 december 10.34

Blööh, seg morgon. Pratade precis med Hedvig vilket förstås var trevligt, men jag är lite uttråkad. Jag sitter och väntar på att posten ska åka in genom dörren med mitt slutgilitga bankstatement så jag kan bege mig neråt High St för att:
- Fixa det där förbaskade kontot så jag inte behöver tänka på det mer.
- Hämta ett paket som har kommit till mig och ligger och väntar på posten för det är för stort för brevinkastet.
- Köpa julklappspapper och snörer så jag kan börja med all wrapping som väntar.
- Köpa julkort, för tydligen är det some huge business här så om man inte ger julkort är det ett väldigt tydligt tecken på ovänskap (?) Strange!
- Försöka göra något annat vettigt av min dag.

Jag är uttråkad och längtar hem, bara 8 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hej på dej... Hoppas du är ute och roar dig...

Ida har anlänt hem med tåg nu ikväll. Det är lite bistert ute. Ca 15 grader kallt... Fick meddelande på FB ikväll fr Australien. Husmors systerdotter har tänkt att komma på besök i mars... Kul... Då kan man ju besöka henne senare... ;-)

Ska krypa till kojs nu. Ha det gott...

2009-12-18 @ 23:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0