21 december

Det får bli lite omstrukturering på veckan, jag hade nämligen idag tänkt att göra en dag med ärenden här i Putney, typ fixa banken och hämta paket + lite annat. Men så kom Satu och sa att jag behöver jobba i morgon förmiddag, och börja tidigare på eftermiddagen, så där sprack idén att köra sista racet i stan imorgon. Så, jag får dra på mig storstads-outfiten idag och bege mig in en sista gång innan jag åker hem, och sen imorgon över lunch fixa allt här i Putney, om jag inte gör det i eftermiddag istället. Ah, kan inte bestämma mig! Skitsamma, det får bli ett senare problem.
Grymt skönt i morse med sovmorgon btw, helt fantastiskt skönt. Låg och drog mig i evigheter kändes det som, vardagslyx! Nej, nu måste jag ge mig iväg om jag inte vill bli totalt nermosad av alla andra julshoppare som antagligen kommer droppa in under eftermiddagen. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0