Back on track


Idag känner jag mig, nästan, som en ny människa. Kroppen är med i svängarna, förutom min nacke som fortfarande är sjukt stiff och min hals som fortfarande har två tennisbollar. Men annars så, jag är fit for fight. Ska dock ta det lite lugnt och inte springa några marathon. Dock ska jag åka in till stan och fixa min sista julklapp, till Nadia + att jag vill hitta något att ha på mig på julafton. Tänkte att nästa vecka kommer förmodligen vara så hysterisk att det bara är en plåga att gå runt därinne då.
Jag ska nog passa på att besöka leksaksaffären Hamleys på Oxford St. De har en världskänd julskyltning, kan var kul att titta in i själva affären!

Nej, nu ska jag packa på mig svinigt varma kläder så jag inte blir sjuk igen, och sen sätta mig på bussen. Later, tar med mig kameran så ni får en smak av julstämningen i London : )

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hälsningar från 1. Snö, is och minusgrader som går genom märg och ben 2. Farmor och farfar som fortfarande befinner sig på Idas konsert - magnifikt musikaliskt och minnesvärt! 3. hemmadoktorn: Ta det lugnt! Du har en kompis på Syrengränd - också på bättringsvägen. Krya på dig!

2009-12-17 @ 12:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0