Brittish Apparel

Det blev inget Hamleys idag, jag varken orkade eller hann inte. Det får bli på lördag istället, då ska jag in till London igen för lite andra planer och då är det alldeles säkert julkänsla: alldeles för mycket folk, alldeles för mycket knuffande och ingen får något vettigt gjort, kanske lite julmusik i bakgrunden?

Det var i alla fall inte en totalt ovärd färd in till min kära stad, jag gjorde några fina fynd (verkligen inte fynd, men några fina inköp kanske!). Exmpelvis min allra sista julklapp, ett spa-kit till Nadia från Body Shop och ett par svarta ankelkorta kostymbyxor som är helt fantastiskt fina, från Urban Outfitters. Lite dyra kanske, men det är dom värda! Köpte en tröja också, till mina mysbyxor men jag tror att jag ska byta storlek. Att jag aldrig blir nöjd, det är helt crazy. Oh well, vad gör man.

Nu ska jag kolla klart på Greys, och sen ska jag sovaaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0