busybusybusy


Bild från i sommras, hos Ida! :)

Idag är en ny Hanna här, gårdagens ilska är som bortblåst!
Jag har ett totalt fullspäckat schema, från nu alldeles på morgonen till sent ikväll.
- Har precis börjat med att jobba ända fram till 9, för Ava är sjuk idag så jag behövde jobba fullt nu på morgonen.
- Ska kasta mig iväg till Marylebone för att träffa Maya och Ida
- Halv 2 ska jag var tillbaka i Putney för att fika med Karin
- 3 börjar jag jobba igen, fram till 6.
- Där har jag en 20 minuters paus för andhämtning och vilostund, innan jag ska sätta mig på bussen mot Edgware Rd. och svenska kyrkan! Där är det knytkalas, så jag ska ta med Maes och mina Rock Buns som vi gjorde igår : )


PJUH, jag kommer nog sova gott ikväll, när det nu blir jag nu kommer hem!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Fullt upp!! Stackars Ava som är sjuk - det är tur att hon har dig i närheten! Förresten - hur gör man Rock buns?

2009-12-09 @ 11:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0