Dan-före-dopparedan!

Godermorgon!
Sitter nere i köket och har precis avnjutit min frullebulle, gick upp supertidigt i morse för att slänga in mina lakan i tvätten, så jag gick och la mig igen och vaknade halv 10. Dock ingen skada skedd, för det är inga barn i huset!
Idag ser min dag ut så här:
- Hep Nadia do some christmas-cleaning in the house
- Take a walk in wimbledon, SOLEN SKINER!!
- Print my boarding-pass for my flight on Sat.
- Put tags on all of my christmas-gifts
- BAKA LUSSEBULLAR!!!
- Kolla på sista avsnitten av Sunes Jul
- Try to get the feeling of the 23rd without julfrukost, julpyntning, glögg, mysig familj, & hålkakebröd+julmust som kvällis.

Puss då!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

God Jul !! Här har det snöat hela natten så vi har ett perfekt jul-väder... gnistrande vitt. Har julstressat färdigt och landat framför datorn. Mattias åkte iväg till Kiruna i morse... jobbar över hela julen , så vi får fira själva här hemma , barnen och jag. Hoppas att du hinner komma och hälsar på i ishallen på ngn träning när du är hemma. Många julkramar från Ann-Sofie och Amie

2009-12-23 @ 19:44:28
URL: http://misengrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0