Exhaustion.

Det känns som om jag svävar utanför min kropp och tittar ner på mig hur jag ligger på sängen och halvdant försöker skriva på datorn, så trött är jag.
Har jobbat mellan 9-11,30 och 13-18,30 idag, jag är totalt slutkörd, full rörelse hela tiden. Mae och jag har dansat, flugit flygplan, skrivit julkort och dansat lite till. Ah, jag dör så trött jag är.
+ att det känns som att jag inte riktigt vet vad jag ska göra. Eller jo, jag vet vad jag vill och behöver göra, men jag har ingen aning om hur eller när det är tänkt att det ska bli gjort. I väntan på visdom ska jag ta mig ett nap och ni får se bilder från gårdagen!


Jag gick äntligen in på Hamleys, och jag gick ut ganska så fort, hysteriskt mycket folk!

Som sagt, hysteriskt...

Dom hade typ 10 demonstranter, på varje våning!!, som visade de nyaste leksakerna. Sannslöst stället att jobba på alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0