Family affair


Mae, Sylvia, Ava och Peter delar ut julklappar

Satu (med kronan som var obligatorisk, man får med den när man öppnar crackers), Sally, John och Mae

OJ, vilken sjukt lång dag! Jag har varit social och familjär från 12-19 idag, sen jobbade jag från 19-21, jag är alldeles utmattad. Sylvia och Peter kom först och en halvtimme senare dök Sally och John upp. Vi drack lite bubbles och åt apetisers innan vi gick ner och åt trerättersmiddag, jag fattar inte hur folk klarar av att göra det hela tiden?! Jag var mätt efter soppan till förrätt, så jag pressade i mig Fishcake (vilken var utsökt, dock kunde jag inte riktigt njuta eftersom jag var så förbaskat mätt) och Tiramisun, pjuh! Jag kunde knappt röra mig efteråt.
Vi gick upp igen och de började sin julklappsutdelning, tjejerna fick helt galet många, såklart. De åkte som sagt vid 7 och efteråt hjälptes Satu och jag åt att städa upp lite, jag tycker verkligen så himla mycket om henne, hon är så sjukt rolig ibland. Fining!
Nu har jag kollat ikapp på Sunes Jul och nu kollar jag lite på mina Kompisar, snart ska jag gå och lägga mig och sova en lång och skön natt, för jag behöver inte gå upp 7 imorogn! Yes, i like it! Godnatt : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0