Fram och tillbax

Oj vad en dag går fort om man faktiskt tar sig i kragen och gör någonting vettigt.
Imorse var jag trött, som vanligt, och jobbade min 1½ timme på morgonpasset. Jag käkade en lång frukost framför en icke fungerande TV, den bestämde sig för att sluta fungera helt plötsligt.
Jag diskuterade julklappsinköp med mamma på Skype en stund, och efter lite övertalning från henne kastade jag mig iväg (då menar jag verkligen kastade, bokstavligen, jag tvättade håret, klädde på mig Och sminkade mig på mindre än 20 min) och sen satte jag mig på tuben in till Covent Garden.

Där var jag klar på 10 minuter, så jag passade på att hälsa på trevliga Ida på hennes jobb, det blir nog en till tur med julklappshandling i veckan, med henne och Maya!
Gick via Leicester Sq. upp till Picadilly och stannade till i en affär där, innan jag tog bussen hem. Nu har jag avnjutit en måltid bestående av Pasta, broccoli och ketchup. Inte så tokigt!
Om en halvtimme ska jag hämta Mae på dagis och tills dess, städning av rummet... Hur lyckas jag alltid stöka till det 5 minuter efter jag städat?!

Ida är tjejen med Mittellan i mitten, en kompis till Maya från Vänersborg : )

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha.. jag tyckte det stod "tjejen med mittemellan i mitten"

2009-12-08 @ 10:14:32
Postat av: Mamma

Jag med Ida! Haha...

2009-12-09 @ 23:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0