Gårdagens


Flickorna små på S:t Christopher's Place

Hittade sötaste karamell-butiken med fantastiskt delikata karameller, tack Maya för smakprovet!

Den här bilden tillägnans dig moster :)

Susanna hittade våfflor på Oxford St.

Jag kom hem vid halv 11 igår, men jag var så sjukt lat och trött och slut så jag sket i allting, sminkborttagning, tvätta ansiktet, ta av mig kläder, jag bara borstade tänderna och ramlade rätt i sängen. Väl nerbäddad i sängen hade jag mer än tillräckligt med ork för att titta på ett Greys-avsnitt, men det är en annan femma.
Svenska Kyrkan igår var trevlig, inget kanonparty direkt, men jag fick äta knäckebröd med ost, och det gjorde hela dagen värd!!

Julklappsshoppingen igår förmiddag blev inte riktigt som någon av oss planerat, men vi hade trevligt ändå. Gick till två ganska så misslyckade tips i Marylebone och det andra på en bakgata vid Selfridges. Vi fortsatte bort mot OXford st. och det slutade med att Maya och Susanna åkte iväg för att jobba medans jag och Ida satte oss på Nero och pratade dans i två timmar. Vi har bestämt oss för att hitta en swing-klubb här i London så vi kan gå dit och dansa swing och lyssna på Benny Goodman. Jag längtar!!

Idag är jag ledig på eftermidadgen, Jason och Satu skulle ta med tjejerna till Royal Academy så jag fick ledigt. Först fick jag lite panik för jag visste inte vad jag skulle hitta på, men så kom jag fram till att en eftermddag hemma i huset är precis vad jag behöver :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0