Gårdagens


Alla saker har kvar sina namn på svenska, brilliant!


Älskling, som jag har längtat!


Gifflar, YUM! Jag fick med mig en påse hem : )


Peppisar, mest för den fina burkens skull!


Ballerina, billigare än i Sveige till och med, sjukt.

Nu ska jag städa klart ordentligt här och sen får ni se alla mina fina inköp från igår, det blev riktigt lyckat.
Idag ska jag försöka ta mig ut på en promenad uppe i Wimbledon, det var ett tag sen nu. Sen ska jag äntligen fixa ett konto på banken, kanske tar en vända på Starbucks ocså. Later skater!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Sverige i London - helt underbart med efterlängtade hemmavaror borta!! Och pepparkakor kan man ju inte vara utan så här års...

2009-12-02 @ 11:54:57
Postat av: sara

eller hur mormor! fråga bara; vart fick du ditt efterlängtade juleskum ifrån??

2009-12-02 @ 17:35:32
Postat av: Borgis

Gash ballerina bara 80 p! på Ikea här kosta dem 1,79 € haha! Gifflarna kunde jag heller motstå när jag var där! ha det bäst!

2009-12-02 @ 21:06:29
URL: http://borgan-emelie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0