good news, good prices & HELP

Ah, vilken fin eftermiddag!
Satu berättade att hon pratat med Jessica (hennes bästa kompis som var här förra helgen) och att hon nämnt att jag inte visste om jag skulle följa med till Frankrike i påsk. Så hon ville bara säga att de hemskt jättegärna vill att jag följer med. WEIHOOOOOOW! JAG SKA ÅKA TIll FRANSKA RIVIERAN! Grymt, 2-3 veckor i april med uppvärmd pool vid huset, havet 50 m bort och massor av sol! Jag gillar't, big time!

Jag tog mig ner till High St. som sagt, efter en lång och varm dusch, och jag hittade inte något att ha på mig ikväll. Dock hittade jag örhängen och en ring som jag kan ha till en svart tisha, det får duga. Ni får se dom sen! Sprang in på hmv, typ skivor och dvd:er. Här har dom mellandagsrea nu istället för i mellandagarna, så det finns 100-tals skivor för £3 och framförallt, Asbilliga DVD:er som inte är skittitlar från 90-talet. Om jag inte hade en så tight budget skulle jag lätt kunna shoppa upp flera hundra pund på bara musik och film!

Och nu, till hjälp-grejen: På denna fantastiska rea, i denna fantastiska butik, precis här nere på Putney High Street, finns... VÄNNER-BOXEN MED ALLA 10 SÄSONGER + MASSA EXTRA BONUS MATERIAL, FÖR £50!!
Ska jag slå till?! Jag har alltid velat ha den, och jag skulle ju aldrig mer ha en tråkig barnvaktarkväll, + att hemma i Sverige kostar den typ 2000:-. Det är ju inte überbästa timingen, alla julklappar som behöver inhandlas och allt sånt. Men ändå, ah, ångest!
Så kära vänner, vad säger ni? Slå till eller inte? Ni avgör! HJÄLP MIG


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Du väljer ju så klart men det är ju jul snart med allt vad det innebär... :-)

Du har ju pengar att ta till. Man ska inte tveka inför en investering. Antingen gör man den eller inte...

Ha det så kul när du tittar... ;-)

2009-12-12 @ 22:36:10
Postat av: Lena

Slå till hannapanna! :)

2009-12-13 @ 12:44:52
Postat av: Angelica E

Ah franska rivieran, det är helt underbart där!!

2009-12-13 @ 23:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0