Julstress

Jag insåg precis att jag inte har mycket slötid fram tills på torsdag. Jag har precis avslutat morgonpasset, som blev lite längre än utsatt, men jag orkar inte bry mig. Sen om 1½ timme börjar jag igen för Ava och Satu ska iväg på etermiddagste på något känt hotell.
Hur som helst, alltså har jag ca 1 timme nu och ikväll + imorgon typ eftermiddag på mig att:
- städa hela mitt rum, inklusive damsugning (det har inte blivit gjort på två veckor snart, NASTY)
- bädda ur och tvätta mina lakan, torka dem och sen bädda i dem igen, för jag vill inte ha turkosa fula lakan över jul!
- slå in alla mina julklappar, inte en enda (jo, Nadias är faktiskt inslagen) är inslagen och färdig.
- städa tjejrnas rum och lekrummet, för annars kommer man inte kunna gå in där över jul, så stökigt är det!
- gå en promenad/springa, något jag inte gjort ordentligt på bra länge.
- okej det var nog allt.

AH, japp, jag har tidsbrist. Nu sätter jag igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0