"Kolla Sune, störtlopp, hehe.."

Jag sitter och tittar på Sunes Jul, och fnissar snart sönder mig. Det är så fruktansvärt roligt, de senaste årens julkalendrar kommer ju inte ens nära på den här kvalitén! Sannslöst.

Ida skrev till mig precis på Facebook, och vi konstaterade att vi dels måste ha ett söndagsmysmarathon med Sunes Jul och julgodis, och att vi ska handla julklappar imorgon förmiddag! Mycket trevligt :) Har dock nästan inhandlat alla mina jullappar, så jag ska bara följa med som sällskap. Inte så tokigt det heller om jag får säga det själv!

Nu snart, när jag kollat lite till på Sune så ska jag ta mig en löprunda, och sen gå till banken för jag fick mitt statement idag från banken! Great, ha en bra dag :)


Tjarrå, Later Skater, Sayonara Lovers! Jag tappar hår förresten, MASSOR med hår, jag förstår inte vad som händer?! Halva min mängd av håstrån har fallit från min hjässa.
PANIK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0