my busy timetable


Ava den liila charmören...


Försök att liva upp den otroligt och störande långdragna bussresan


ScaryfaceMae!


Framme på den fantastiska sridskoarenan. Omklädningsrummet var kaos, och som ni kan se var det ett enda hav av blåa, fula, äckliga, jättedåliga skridskor. Men det kunde ha varit värre, det kunde ha varit hockeyrör.


Det närmaste jag kom att ta kort på rinken, vilken tabbe!

Ett fruktansvärt tidigt godmorgon, för att vara Lördag. Jag ställde klockan på 20 i 8 i morse, så jag gott och väl skulle ha tid att skypa med Ida. MEN, smart som hon är, så fixade hon inte en fungerande dator så vi får skita i hela grejen. Jag fick mig dock en liten pratstund med Annie och Lotta, det är ju alltid trevligt.
Igår eftermiddag/kväll åkte vi alltså skridskor på en sån här utomhusrink och det var hur kul som helst. Det hade varit ännu roligare om jag hade haft mina egna, eller åtminstonne ett par riktiga taggar på skridskorna, men man kan ju inte begära för mycket.
Efteråt strosade jag iväg mig mot Harrods för att ta mig en titt på stället, har ju aldrig varit där förut. Men jag gick ut efter 10 minuter för jag blev så rädd att pajja något, typ alla Jimmy Choo-skor eller Marc Jacobs-väskorna. Nåväl, jag åkte in till Picadilly och satte mig på ett Starbucks för att kolla på ett Grey's avsnitt. Sagt och gjort, jag vände hemåt och skypade med mamma i 1½ timme, sen var det godnatt.

Nu ska jag snabbt som tusan, jag är redan sen, ta på mig kläder och sen bege mig bortåt Notting Hill, Anna och jag ska nämligen till Portobello Rd. vilket är den marknaden som Hugh Grant strosar på i filmen "Notting Hill". Hoppas på att göra några julklappsfynd. Later skater!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härliga bilder!! Hoppas du hittar några klappar...jag ska fixa några kuddfodral till soffan nu. Puss!

2009-12-05 @ 13:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0