My lovely Pearl




Titta så fint och mysigt jag har det, alla mina fina ljus : )
Efter en god middag och ett Grey's avsnitt slog jag på TV:n för att kolla om jag hittade något kul att titta på. Och vad visas på informationen?! PEARL HARBOR
Fantastiskt, precis vad jag behövde en sån här ensam lördags-kväll.
Fick precis ett sms från Maya, hon frågade om jag ville följa med ut. Och fy vad jag ville det, men efter en titt i spegeln och en titt i plånboken konstaterade jag att jag inte riktigt hade förutsättningarna för en utekväll. Väldigt tråkigt dock, för det hade varit skitkul. Oh well, det kommer fler gånger när jag förhoppningsvis har mer pengar och mer tid.
Så jag fortsätter med mina kära pojkar Srg Danny och Reif. Jag gillart'!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0