Omstart, ny dag!

Igår var en ganska så usel dag.
- Det dummade sig med banken så jag har fortfarande inget konto vilket innebär att jag inte kan skaffa mitt gymkort än.
- Jag kunde inte åka till svenska kykran för, dum som jag är, erbjöd jag mig att strunta i det för att vara barnvakt.
- Jag var dödstrött hela dagen men jag gick ändå inte och la mig förns typ 11 även fast jag lätt kunnat somna vid 8.  
- Jag vaknade 20 över 11, precis efter jag somnat, av att Mae skriker som en maniac och slutar inte skrika förns en timme senare.

Uselt helt enkelt. Men nu tänker jag inte ha ångest längre för att jag missade pepparkaksbaket igår och att nästa träff är i januari. Nej, istället tänker jag lägga upp en fin bild på mitt julpynt och sen ska jag ta en tur ner till Putney High Street och försöka hitta lite julklappar. Later!


Riktigt värdelös bild, men idag ska jag försöka hitta tändstickor så jag kan tända mina ljus, så kan ni få se dem istället, för dom är mycket finare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0