Överraskningar!


Ser ni någon skillnad?

Sune är uppe nu också, ikväll blir det nypremiär!


Vilken dag det blev idag alltså, och den är ju inte ens slut än!
Skulle ha gått och fikat med tjejen jag träffade på gatan, men hon har inte hört av sig än så det blev inget av. Jag skulle ha fixat alla bankpapper också, men det blev inte heller av. Det som dock faktiskt Blev av, är bokning av mitt HEMBESÖK!!! Jepp, that's right folks, jag ska åka hem över mellandagarna :D Pappa har precis bokat mina biljetter, åker på Annadagskvällen och kommer tillbaka hit en vecka senare. Det innebär alltså nyår hemma i Sverige, vilket jag GILLAR!
En annan trevlig överraskning som verkligen var en överraskning för mig, är att Satu kom hem med en ny TV till mitt rum! Hon pratade någonting om det för några veckor sen, men jag trodde hon tänkte mer till i vår. Som ni ser står den där så fint och svart i hörnet. Och inte bara nog att den här är smidigare, har bättre bildkvalité och inte har sprängda högtalare, den har 100 kanaler istället för de 7 jag hade förut. Dagen blev inte som jag tänkt mig, men minst lika bra : ) Nu beger jag mig strax till IKEA, great!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Allt bokat och klart... :-)

Lite strul men till sist så... :-)

2009-12-01 @ 21:05:41
Postat av: Farmor

Vi sju saknade dig (och Ida med givetvis..) under helgens teaterföreställning i Lerbäck!! Lyckat som vanligt. Sol under dagen som omväxling till allt det tidigare gråa. Kylan kommer nu krypande, så nu förstår jag att det börjar brådska med att skaffa paketinfo.. Läser dina rader med stort intresse! Tack för brev i datorn! Enkelt och lätt som en plätt även från detta håll!

2009-12-01 @ 22:19:18
Postat av: Moster

Eftersom det dröjer ytterligare några år innan vi har Ikea i Borlänge, får vi hålla till godo med Jobs, Hemslöjden och Sätergläntan när det skall köpas tyg. Mormor o Morfar har nu nya gardiner i sitt stora rum så även i "lillrummet". Lillrummets gardiner är okej, men de i stora rummet är sådana som "gamla" har, allt enligt Annie. Vi, dvs. Annie har bakat pepparkakor, Aron har mest ätit deg och sjungit div julsånger, Just idag har vi haft både sol och snö. Lev väl! Moster

2009-12-01 @ 22:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0