rebound day


Idag var jag poppis, hela 3 brev och 1 paket (eller om man hellre vill, två brev och två paket!)
Ett var från mamma, vardagsbrev med några colour catchers i, det tackar jag för :)
Ett från min alldeles egna Balle, en update från Irland är ALDRIG fel! Altough, det blir ju inga fler sånna för hon har åkt hem nu.
Det stora kuvertet/paketet var från Mari, innehållandes en STOOR påse Juleskum, TACK MARI!!! Det gjorde min dag, hihi!
Sist, men som ni ser absolut inte minst!, ett paket som jag anar innehåller julklappar? Får jag öppna det mamma eller ska jag bara lägga det som det är under granen? :)


Vidrigt vad trött jag är idag, det blev sent igår också!
Jag åkte iväg till flickorna i Bayswater och där hittade jag Ida på Orient Express, letandes efter kokos till våra kokosbollar. Vi promenerade hemåt och bara hängde medans vi väntade på Suss och Maya, och sen när dom väl kommit blev det chokladbollsrullande och brända muffins som Maya hafde med sig.
Vi kollade på Sunes Jul, igen hysteriskt roligt, det slutade med att vi tittade på hela första skivan (de första 12 avsnitten!) och jag och Maya lämnade lägenheten vid typ halv 11, förbaskat trötta båda två. Jag var dum nog att inte vara uppmärksam på vilken tub jag satte mig på, så när jag var lagom vid Sloane Square insåg jag att jag var påväg åt fel håll, så det var bara att hoppa av och åka åt andra hållet. Inte riktigt läge för det, när klockan är 11 och jag är svintrött. Jag kom i alla fall hem säkert och bra, och somnade vid 12. Fin dag, de där flickorna i Bayswater (+ Maya så klart!) är inte så dumma dom.

Nu ska jag pallra mig ut på en promenad tänkte jag, behöver en detox-dag efter helgen. Dock känner jag att jag håller på att bli sjukt, jag är väl nästa på tur (först Mae, sen Ava och Satu håller precis på att bli frisk), så vi får se hur det går.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du får öppna och lägga innehållet under granen om du vill...du väljer :)

2009-12-14 @ 13:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0