Saturday 2.05 pm

Visst har jag vant mig, men det är lika irriterande varje gång. Jag har precis kommit hem från en löprunda, har lagom hunnit komma ner i puls, har stretchat och allt sånt där, och ska precis kliva in i duschen. KALLT VATTEN. Jag är så fruktansvärt trött på att inte kunna duscha precis när jag vill.

Jag sov riktigt länge idag, ända till 11. Jag är riktigt nöjd, det behövde jag verkligen! Ringde Julia som tydligen befinner sig i London för tillfället, och vi kanske ska ses imorgon, det gillar jag!
Somsagt, jag har varit ute och sprungit och när duschen väl värmt upp sig så ska jag tvätta håret och sen springa ner till High Street och köpa julklapp åt Nadia + försöka hitta någonting att ha på mig ikväll. Jag har inte en enda tisha som duger att ha till ett par jeans en kväll ute. Så det ska jag försöka ändra på.
Nej, nu ger jag duschen ett försök igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0