Snö, paket och Harry Potter


Den här synen mötte mig när jag gick ut mot posten. Jag hoppade runt av glädje, fast sen halkade jag till så då slutade jag.

En suddig men dock glad jag!

Jag har precis tagit en extremt varm, nästan lite för varm, dusch efter att ha hämtat ut mitt paket på posten (TACK kära föräldrar för ännu mer juleksum, + det bästa av allt: MARABOU VINTER EDITION!) och nu ligger jag i sängen och ska kolla på ett Greys avsnitt tillsammans med min kudde innan jag beger mig iväg mot Hammersmith, Harry Potter och Halvlodsprinsen och Maya, Ida och Susanna. Tummen upp!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Åå, jag gillar också snön...det är lite mer här hemma som du vet. 14 grader kallt i morse, träden snöfrostiga och vackra. Puss, nu ska jag slå in sista paketen...som jag behöver slå in :)sen väntar dammsugaren. Puss:)

2009-12-22 @ 09:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0