Solsken och superhjältar






London har i alla fall börjat med sina christmasdecorations! Längst upp har vi en usel bild på "Harrods" genom bussfönstret, under det någon bakgata till Oxford St. och här ovanför är de tre sjungande björnarna från Kingston Shopping Centre!

AH, första december är här! Kollade in julkalendern nu efter frukost, och jag tror jag spar på mitt utlåtande tills vidare. Första avsnittet är ju alltid lite halvdant.
Jag måste dock och tyvärr säga att jag inte har någon som helst decemberkänsla just för tillfället. Det är nog solen som lyser in genom fönstret och bristen på julpynt som gör att det fortfarande känns som sen september. Men jag klagar inte, inte alls!

Ikväll blir det dock ändring på julpyntsfronten, jag ska nämligen åka till IKEA! Yes, som jag har längtat. Jag berättade för Satu att jag tänkt ta mig en tur i veckan för att göra lite inköp, och då sa hon att hon också tänkt ta en tripp till vår svenska stolthet, och frågade om jag ville åka med henne! Så sagt och gjort, hon kollade upp vilken kväll Jason kom hem tidigt, kvällarna på IKEA är enligt henne den enda tidpunkten på dygnet som det inte är total hets där inne, och ikväll passade bra så vi drar så fort han kliver innanför dörren. Jag är astaggad!

Det som förhoppningsvis kommer att inhandlas är:
- tvättpåse
- två lådor till laddare och papper
- en skoförvaring till garderoben
- ljus i massor
- julklappar till tjejerna
- KNÄCKEBRÖD
- förhoppningsvis juleskum


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det är julfina bilder iaf...här lyser solen också, men vi behöver det efter ett antal "mörka" dagar. Åter till ordningen! Ps. Julskum på väg??? Puss

2009-12-01 @ 12:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0