Sunday, Slow Sunday

Jag har ont i huvudet. Det är ganska tråkigt. Jag är trött också. Det är ganska tråkigt det med.
Imorse skypade jag med Ida, det var trevligt. Trixade och fixade med datorn, snart är allt med den fixad. Det ska bli skönt.
Jag gick en solig promenad på 1 h och 40 min uppe i Wimbledon och lyssnade på julmusik. Det är ju faktiskt andra advent liksom. Jag åt tomatsoppa och sallad och gick upp till mitt rum. Skulle duscha men vattnet blev aldrig varmt. Då blev jag arg och gick och la mig i min säng. Det var tråkigt.

Nu ligger jag fortfarande i min säng. Jag funderar på att gå och lägga mig nu. För jag är trött och har jätteont i huvudet. Det här blev ett deppigt inlägg. Nu går jag ner och lämnar min disk och hämtar te. Sen kollar jag på Grey's. Och sen sover jag nog. Det blir bra.

...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Blev julgranen fin? Nu är rånen och mörkakorna klara...dom bara väntar på dej!Puss o kram :)

2009-12-06 @ 20:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0