sunday update





Pratade med pappa en sväng, och han hävdade att jag inte visat några High St bilder, så här är en suddig och en vanlig. När jag hämtat min kamera i Bayswater så tänkte jag ta kort hela vägen så ni fattar hur man tar sig dit och hur det ligger till ; )

När jag kom hem hade ljuset i hallen ändrats från grönt till blått, och jag har ingen aning om hur, det var grönt när jag gick hemifrån?!

Jag sitter och dör av skratt, för jag sitter och tittar på Friends! Jepp, that's right folks, jag drog på mig mina mjukisar, en halsduk och min SF-keps, och vandrade iväg mot hmv. Där slog jag på stort och köpte My Blueberry Nights också, för den vill jag se igen. Hedvig och jag såg den, jag tror det var sommaren 07? Bra film hur som!
Nu ska jag kolla klart på avsnittet (hysteriskt roligt, det är första avsnittet i säsong 6 när Rachel och Ross insr att de gift sig i Vegas och Ross inte vill skiljas) och sen ska jag bege mig mot Ida och Suss i Bayswater för att baka chokladbollar och kolla på Sunes Jul :)


Förresten Lena, jags åg den här på hmv och tänkte på dig :) Hälsningar från London!

Kommentarer
Postat av: Lena

ÅH! Nice!! Det skulle ha varit ikväll men det är slut för säsongeen :( :( :( :(

2009-12-15 @ 14:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0