Sunshine on the Rooftops

Goder morgon mitt herrskap!
Solen strålar så fantastist vackert utomhus, att det nästan är en skam att jag inte ska bege mig upp till Wimbledon. Det vore onekligen hemskt trevligt, men jag hinner typ inte. Mitt bankstatement kom igår, tro det eller ej, bara nååågra timmar försent, det damp ner på dörmattan kl TRE! Har aldrig varit med om att posten varit så seg nån gång, det är väl alla julkort som ska skickas. Så hur som helst, jag ska gå ner dit och äntligen fixa det där förbaskade kontot. Vid två ska jag in till Oxford St. och fika och sen ska jag träffa Maya på eftermiddagen där, trevligt som vanligt!


Igår kom baby Violet på besök, Satus bästa kompis Jessicas 7-månader gammal bebis. Japp, där har vi henne! Det gjorde min eftermiddag ganska så lugn, eftersom det fanns en livs levande baby i huset var jag inte mycket av intresse för dom två. Så jag städade lite, och sen gjorde jag middag och begav mig efter arbetspasset mot Westfields , Europas största shoppingcenter, för att träffa Maya. Vi sa att vi skulle fixa julklappar, men det slutade med att två timmar senare så satt vi på McDonalds och åt glass, utan en enda julklapp inhandlad, hah!

The Maya at McDonalds Westfields, divine!

Nu kanske jag ändå beger mig en snabbis utåt, får se hur min beslutsångest resulterar. Ah, jag i ett nötskal. Ciao Bellas!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej! Hälsningar från 19 grader, snö och knarr under sulorna. Roligt att höra dina Londonäventyr i olika riktningar. Lika roligt att snart kunna se dig!!

2009-12-19 @ 14:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0