Världens bästa vän!


Jag har precis skypat med Hedvig, hon är hemma från Indien! Brunare och blondare än sist, men annars så var hon precis den gamla vanliga Hedvig som jag tycker så himla mycket om : )

Igår hände det som jag så länge har velat göra. Gå och lägga mig tidigt! Kvart i 8 låg jag i sängen och kollade på Greys anatomy, släckte och somnade vid 10. Är det inte fantastiskt? Dock är jag minst lika trött idag som jag var igår, men nu har jag i alla fall försökt göra någonting åt det. Blir en lugn hemmakväll ikväll också, för Jason och Satu ska ut, men det blir ganska skönt. Ska göra mig en god middag och titta på en film.
Nu blir det dock att städa upp lite, ta en promenad och sen ska jag gå till Starbucks och kolla på det senaste Greys avsnittet på internet. Japp, det blir min dag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0