2 timmar

Ah, nu ar jag hemmavid och alive efter en vaaldigt lang dag.
Jag akte hemifran vid 10 for att traffa Anna vid 11. Vi gick runt lite har och var, berattar hela dagen nar jag kan lagga upp bilder.. HUr som helst, vi gick runt fran 11 till 1 da vi at mat i ChinaTown. Sen vid halv 2 till ungefar halv 4 gick vi lite till, for att sedan satta oss pa ett starbucks. Vi akte in till Picadelly och bestallde biobiljetter till michael jackson-filmen och sen skildes vi at. Da var klockan ungefar 5. Gissa nar jag kom hem? HALV 8 helt sanslost
Det var massa bajs vid bussen, sa det tog 20 minuter extra. Nar jag antligen kommit pa bussen och var en bit utanfor centrala London, nej men da star hela trafiken stilla for Chelseas match har precis slutat. Sa istallet for att ta normala 45minuter med bussen, tog det tva timmar. Forskrackligt! + att jag redan vid 5 var superduperkissnodig, sa att nar jag val kom hem holl jag pa att spricka. Usch
Nu ar jag i alla fall hemma, och ska ga upp och lagga mig i min sang med min bra bok. Imorgon ar det skola och alltng borjar pa riktigt. Wish me luck, sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Lycka till med morgondagens skolpremiär. Mammsen hälsar...

2009-11-08 @ 22:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0