30 veckor

Sa lange ar det som jag kommer vara har. och just nu kanns det som ungefar 29 veckor for lange. Enligt Satu har jag inte alls 200 minuter att ringa for till Sverige, som hon skrev i ett mail, utan kanske 90 + att det inte ar obegransat internet, utan det kostar beroende pa hur mycket man ar inne. Inte det jag behovde gora idag.
Nu ska jag hamta tva sma monster fran skolan, leka med det tredje lilla vadret till klockan 6 och sen ar jag fri for kvallen. Skicka brev till mig, ring mig, hjalp mig, vad som helst, jag saknar er!
Vilken tur att Kerstin kommer

Kommentarer
Postat av: dallas

jag kollar i brevlådan varje dag efter ditt brev!!! ihh längtar sååå (vi har ingen brevlåda men brevinkast då)

2009-11-11 @ 16:40:42
Postat av: Borgan

Men gud vad jobbigt med det där med internet :( Så du får inte sitta hur mkt du vill framför datorn ?

2009-11-11 @ 22:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0