9 manader

Mm, har precis atit tortellini med svamp, yum.
Idag har varit en lang dag som gatt fort. Jag har inte gjort mycket, lekte med flickorna sma nar de kom hem och sa badade jag dem och lite sa. och nu sitter jag har. Jag ska lasa lite i min bok, vilken snart ar slut och det gillar jag inte for da maste borja lasa en ny och det orkar jag inte. Hur som helst, det ar lite kvar pa den har i alla fall.
Idag har jag saknat min mamma ganska mycket. Och jag har kommit undefund med ganska mycket. Sen kan det andra sig, det vet man ju aldrig nar det galler mig, men anda. Jag har verkligen bestamt mig for att stanna i 9 manader (och nej, London ar inte en tackmantel for att dolja att jag ar Gravid och har akt till et kloster i Osterrike for att foda mitt oheliga barn), bara for att saga att jag pulled through. Men inget mer Au Pair for min del efter det har, big no no. Jag gor min tid i London och that's it, men varfor har jag inte tid att beratta nu, Jason och Satu ska ata och jag vill inte stora. Det far bli en cliffhanger. Spannande!
Imorgon vantar nya aventyr i London, Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Lena

haha ingen täckmantel alltså ? ;) men vadå, ska du sluta au paira nu och bara vara kvar i london? :o



Ha det så bra lilla du!

2009-11-09 @ 20:56:57
URL: http://lenahenningson.blogg.se/
Postat av: Ida

Sitter här och äter mango och inser att du hade time-at godheten Mycket bättre och även skurit upp den Mycket bättre. Du skulle helt enkelt varit här och väglett mig. :) Sov gott! Puss

2009-11-09 @ 21:18:57
Postat av: Lena svarar!

ahaaa. på så vis! :)

Det låter ju bra det!

men du trivs där borta än så länge? :)

2009-11-09 @ 22:01:01
Postat av: Moster

Hej, jag har också serverat mormor o morfar,"små kuddar med grönt i" och köttfärssås, mormor tycke det var super och morfar att det var ok, som vanligt alltså. jag skriver ut dina små epistlar så att de får läsa. På onsdag skall Annie o Aron får "knorrsjukevaccin" (Aron) det blir dyrt för lilla mamma, 200 kr var, 100 per spruta, annars vägrar dom! Du anar inte vad överens de kan vara ibland!Sov gott,L8

2009-11-09 @ 22:15:01
Postat av: Borgan

:) Hej Hannut! Tänker läsa din blogg varje dag nu ( It keeps me Busy ) haha Oh jag känner exakt likadant som du. Jag ska klara de här 8 månaderna som är kvar sen åka hem oh vara den lyckligaste människan i hela världen! Gah vi kommmer uppskatta våra liv i Sverige 1000000 ggr mer än vad vi redan gör :) Du klarar det ! Jag klarar det ! Vi klarar det!

2009-11-10 @ 14:18:42
URL: http://borgans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0