a lack of selfdicipline

Mitt rum ser fortfarande ut som ett helvete, eftersom jag rusade iväg för att träffa Maya och tjejerna istället för att städa. Såatte... Jag går väl och lägger mig då? Nej men ja, det får se till att bli gjort imorgon istället. För faktiskt, det är rätt så sunkigt. När jag kom hem nu så luktade hela rummet av curry för jag glömde ta ner tallriken som jag inte ätit upp innan jag drog. Men det är ju alltid mysigt med lite curry liksom!
Jag hade en mycket trevlig eftermiddag/kväll för övrigt. Bussen var som vanligt sen, och trafiken var som vanligt i totalt kaos, men när jag väl var framme hade jag det jättetrevligt. Vi strosade runt på julmarknaden först, fast inte så länge som det kanske var tänkt från början, för det var så satans kallt och regnigt. Maya behövde dock komma tillbaka dit för ett purchase av öronmuffar, så jag tänkte följa med henne då och ta en lite mer ordentlig tidd, en som är lite torrare. 
Det slutade med att vi gick hem till Ida och Susanna istället och tittade på "He's just not that into you" Grym film, sjukt sevärd, en riktig "feel-good-movie" som får en att hata alla par man ser på tunnelbanan på vägen hem för att dom ser ut att ha så mysigt. Well, inte mycket att göra åt saken. Tänderna behöver bli borstade, och sen ska jag unna mig att titta på ett Grey's innan jag viker mig för tröttheten, det är gårdagen som kickar in ett dygn senare... God natt!



Lisa, Ida och Maya i Hyde Park!


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0