ÅÄÖÅÄÖÅÄÖÅÄÖÅÄÖ

UNDERBART! Jag bokstavligen hoppade av glädje när det ringde pa porttelefonen och jag såg en kille från DPD med ett paket under armen som det stod AKTAS på! Fantastiskt. så nu är den alltså här, the love of my life (not), min dator! Det är jätte ovant att skriva med prickar över bokstäverna, så ni får ha överseende om jag ibland fortfarande råkar använda fel bokstäver. Men jag har upptäckt någonting hemskt. JAG HAR TAGIT MED FEL LADDARE! Pappa sa (jag skyller absolut inte på dig pappa, tro inte det) att han kollade på min ladarsladd och att det var den som man använder här i UK. Så jag tog inte den svenska utan den andra sladden. Dock visade sig nu att nej, så är det inte alls utan den jag fick med mig är amerikansk. + att han nog inte sa att det var datorladdaren som var brittisk utan laddaren till hårddisken. Så mitt uppdrag idag är att försöka hitta en butik som säljer adaptrar från amerkanskt till brittiskt. Men inget kan få mig deppig idag, för min dator, mitt smink och min hårgrej är här. LOVLEY! Nu ska jag ta lite kort, gå ut och gå och sen när jag kommer tillbaka får ni se hur mitt rum (och jag!) ser ut : D

Kommentarer
Postat av: Chiss

Jag vill på New Moon nu! :P hahaha jag trodde inte att jag var så sugen på att gå men efter igår med artikeln, pratet och att den faktiskt går på biografen nu så vill jag se den... NU.... :d

2009-11-20 @ 13:14:19
URL: http://chisspink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0