bangar inte!

Jag har precis fatt reda pa varldens basta nyhet som var PRECIS vad jag behover just nu.. KERSTIN SKA TILL LONDON!!! Ah, jag blir sa lycklig. Varldens basta Kerstin kommer till London for att halsa pa hennes kompis Matilda, och hon annonserade att hon finner det mycket lampligt att vi ses. Vilket jag absolut haller med om!

Idag ska jag ha en lugn, harlig dag bara for mig sjalv. Nu har jag precis avslutat en mycket god frulle, och nu tankte satta mig ner, lyssna lite pa iPoden samtidigt som jag tankte komponera ihop ett brev till Mormor och Morfar och lite andra. Vi borjar sa i alla fall, sa far jag se hur dagen artar sig.

Hoppas Ni mar bra kara vanner : )

Kommentarer
Postat av: D one and only

MEN JAG VÄNTAR JU PÅ DIG PÅ SKYPE!!! din tönt:p nu går jag och käkar frulle istället då, haha

2009-11-11 @ 10:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0