Bow

Jag hänger med Kerstin i Matildas rum! Det är assoft, ett välbekant ansikte är väldigt trevligt, speciellt när det är nån så vacker som Kerstin. Vi hänger som sagt, lyssnar på the Knife och ska snart ut till Cargo? Det blir kul! Hoppas ni har det bra, pappa och mamma och ida och simon och jenny och sara och agnes! Jag tänker på er jättemycket, fast inte för mycket.'

Just nu känns allting så himla bra, jag gillar mitt liv i London och allt är nice. Yes, nu ska jag ta mig en drink och prata med mer Kers. Later!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Kul att ni har kul... Det har vi oxå haft. Var på en kul pub/cafe i går vid N Bantorget innan vi gick på teatern som var bra. Har nu sovit och ska ut på stan och handla lite grejor inna vi åker mot Hbg igen..

Ha det bra

2009-11-14 @ 09:26:43
Postat av: sarasjöberg

åhhhh hanny, saknar dig ju! Har inte hittat hit tidigare men nu ska detta bli ett av mina dagliga internet stop :D ÄLSKAR DIG GIRL, och när det känns lite små jobbigt just remember - you can do this!

2009-11-25 @ 19:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0