breakfast

Sitter och äter min fil&müsli-tallrik med "breakfast" som sällskap. Det är väl typ som nyhetsmorgon antar jag. Fast sämre. Alltihopa känns väldigt 90-tal, allt från designen och omgivningen till alla gäster och intervjuver. Det är något jag verkligen saknar, att bara få komma ner och trycka på TV:n och se Steffo och Jenny hälsa mig välkommen till ännu en ny dag. Nåväl, man kan inte få allt här i livet. Nu tittar jag på Friends, och det är så sannslöst roligt, det blir verkligen aldrig uttjatat, jag sitter och fnissar hela tiden!
I morse förresten, var det sjuukt nära att jag försov mig. Av någon anledning hade jag inte ställt in klockan så jag vaknade 7.10 av att Mae skrek. Pjuh säger jag, det är typ min mardröm att försova mig.

Idag ska jag nog ha en lugn dag, och så tänkte jag åka innåt stan imorgon och fixa lite julklappar + att byta min tröja igen, jag blir aldrig nöjd. Tror jag bara ska ta ett tillgodokvitto för jag orkar inte välja och grejja igen, jag väntar hellre till jag kan köpa en mörkblå hoodö-tröja.
Dock ska jag ta mig en löptur nu om en stund, för mina tights kom på posten igår! Tack mamma, och tack för lagningen! 
Såatte, ja nej men, jag ska försöka ta mig ut i alla fall, since I havn't done a run for 3 weeks? Äsch, det går nog bra. Kanske...
Later då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0