Bye bye now

Godmorgon!
Jag har hunnit med mycket already, har varit uppe sen 7. Foljde med till badas skolor idag, for jag hade inte varit pa Avas skola innan, sa jag behovde folja med dit och kolla vart det lag och sa..
Nu har jag i alla fall atit frukost och druckit lite te + last lite i min bok. Jag vill bara veta hur den slutar!!
Min karaste och bastaste Hedvig lamnar idag europeisk mark for att besoka de mer tempererade omradena i Indien. God resa kara van, det kommer bli superb. Konstigt att inte prata med henne pa tre manader, men vad gor man. Jag far sta ut helt enkelt!
Idag tror jag att jag bara ska vara hemma, Nadia ska visa mig hur tvattmaskinen funkar och lite sa, och sa tankte jag damsuga lite i mitt rum och frasha till det. + lasa i min bok sa klart. Sen vid 3 gar jag och hamtar Ava fran skolan. Have a nice one Folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0