Cherry

Nu ar det strax lunchdags har i London! Jag har precis kommit hem efter en ratt sa lang formiddag i Putney. Tjejernas farfar ar har, det ar darfor ar ledig, och han hade med sig familjens hund, Cherry. Varldens finaste! Hon ar 11 ar och helt underbar, lugn och mysig. Vi kommer forhoppningsvis hinna avverka manga mysiga promenader.
HUr som helstJag borjade att promenera lite, bort over bron som gar over River Thames. Riktigt fint dar, det finns en park som heter Bishops Park och det var jattemysigt att bara promenera runt dar. Nar jag atit min lunch tankte jag ta pa mig lopskorna och lie skona byxor och ta mgi en ordentlig promenad dar.
Hur som helst, jag strosade lite langs floden och sen gick jag uppat igen mot alla affarer och sa.
Jag behovde lite smagrejer som jag lyckades fa tag pa och tittade lite i andra affarer aswell. Jag gick in pa Marks&Spencers och kopte mig lite lunch (som jag alldeles strax ska hugga in pa!).
Jag hittade ocksa typ vaaarldens basta skivaffar, helt sjukt bra priser och ett grymt utbud. Jag hade latt kunnat handla upp hela min veckolon pa en gang.. Men jag tankte att det nog inte vore sa smart.. Sa Simon och Ida, nar ni kommer och halsar pa ska vi ga dit, minst 1 gang om dan!
NU vantar lunch och en bra bok pa mig.
Later!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Så roligt att "höra" din röst! Förstår att allt är nytt och mycket du gör är för första gången!! Vi skall försöka hålla dig uppdaterad och jag börjar nu: Vi har varit på 80-årsfirande i Långängen, ska åka på Opera (Turandot) i Kumla i morgon kväll - live från Metropolitan minsann, det har jag väl berättat för dig tusen ggr... Det snöar litet lätt men inget stannar på marken utan det mesta blir slask igen. har varit till kyrkogården i Hardemo och tänt ljus för andra gången denna höst - brukar ju fortsätta varje fredag till 20-dag Knut. Din kofta måste endera göras om eller mixtras med -den är gigantic!! Hade för mig att det hette huge och var tvungen att slå upp det - märker att det går det också. Ska inte skriva fler rader i kväll utan önskar dig god natt från Farmor och Farfar

2009-11-06 @ 23:04:51
Postat av: Farmor

Sorry Det blev mångordigt och privat i glädjen att nå dig! Det blir nu : Lycka till!! (och så kommer det ett "pappersbrev" nästa gång) Farmor

2009-11-06 @ 23:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0