Dagen D

Idag kommer den, min alskade dator! Sa jag ska inte gora mycket, mer an att vanta pa den. Ska nog stada mitt rum, for det behovs. Ska till och med vadra ut, vilket inte har gjorts sen jag kom (om ens da, jag har ingen aning!) Jag ska badda i nya lakan ocksa, vita och fina istallet for turkosa som totalt missmatchar ovriga rummet. Dock tar jag kort innan sa ni far se hur mina tva forsta veckor har sett ut har. Jag ska promenera ocksa, fast idag blir det nog att folja alla vagar istallet for att vandra i skogen, for i natt har det regnat och da blir leran oovervinnelig. + att nar min dator kommer (vilket jag hoppas att den gor innan kl 3) ska jag nog ga ner till Starbucks och datorisera mig dar, bara for att fa kanna pa kanslan liksom ; )
En tripp till gymmet blir det idag ocksa, ska kolla upp allting som behovs for betalning och sant. Jag har precis insett att jag ska leva pa £ 12 i tva veckor framover. Lonen idag kommer ga at till gymmet, forutom £ 3 och sa har jag 9 nu. 3+9 = 12, for hela nasta veckas lon kommer ga till sparkassan eftersom jag inte kan spara nagonting av lonen idag. Det kanske later lite kranglit, men det ar hemskt tydligt i mitt huvud, haha. Dock har jag ju mitt gym att besoka sa jag far hanga dar sa mycket jag bara kan :) Jag klagar inte pa det liksom! Nej, nu vantar stadning i rummet. Nasta blogg-inlagg kara lasare, DET BLIR MED SVENSKT TANGENTBORD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0