Day 2

Well good morning!
Dagen borjade mindre bra med att telefonen jag har har gick en timme fore den ratta klockan, sa jag vaknade kl 6 istallet for 7. Mindre kul. Jag gick ner till koket och efter en sund kom Satu ner och hon brjade med tjejernas frukost. Mae, den yngsta tjejen, har inte hostlov sa vi gick och lamnade henne pa hennes nursery. Helt sjukt strikt till sklinnad fran Sverie. Om man inte var i tid utan kom sent blir man inte inslapp. Strange!
Sen visade Satu och Ava mig runt Putney, och v gick och at frukost pa en okaffar med ett litet cafe i mitten. Hur mysigt som helst! Och nu ar vi hemma igen. Allt ar valdigt annorlunda, men jag tror att once I get into it, it'll be alright. Jag saknar mamma och pappa och Ida. Men det blir nog bra, jag tar en dag i taget!
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0