Dream a little dream

Samma visa inatt igen, drömmarna förföljer mig. Det är dem som gör att jag får en så dålig känsla på morgonen. Det fick jag ju hemma också, eller vad säger du mamma?, men det är inte roligt för det. Jag vill att det ska sluta nu, för jag har inte lust att varenda natt vakna av att jag ligger och gråter i sömnen. Jaja, jag överlever väl det med.
Idag är det söndag, och vi vet ju alla vad det innebär: KYRKAN! Skämtåsido, jag ska till Svenska Kyrkan idag på deras årliga julmarknad. Det är tydligen en väldigt stor grej som gör att deras verksamhet överhuvudtaget går runt, så mycket pengar är det i rullning där. Jag och Anna ska dit, ska bli riktigt trevligt att få vandra runt bland lite i en svensk miljö, och framförallt, titta på svenska julssaker. Jag hoppas och ber innerligt att dom säljer knäckebröd där, det skulle göra mig hemskt hemskt jättelycklig. För om det är något jag saknar, förutom Mamma och Pappa och Ida så klart, så är det att kunna ta en knäckebrödsmacka med ost och marmelad på. MUMMA

NU, hämta frukost och kura upp mig i sängen, dusch (förhoppningsvis i varmvatten den här gången) och sen JULMARKNAD. Ha en bra dag : )

Kommentarer
Postat av: Chiss

Jag är en av dom fåniga personerna som tycker det är synd om bra filmer som inte får bli sedda fler gånger än en. Så jag kan gå en gång till :P Vad sägs om Twilight på onsdag på starbucks eller nero??

2009-11-22 @ 23:14:48
URL: http://chisspink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0