Flood

Jag tog mig en promenad idag på förmiddagen, tänkte att det kunde vara skönt att variera löpningen lite. Så jag planerade in en tur ner längs floden och bort till Hammersmith Bridge. Men det gick inte så bra, jag kom bara ner till Putney Bridge, för där möttes jag av en fin liten översvämmad flod. Helt sannslöst mycket vatten. Så jag fick vända mig om och promenera bort till Bishops Park istället. Helt okej det med : ) Nu ska jag gå iväg och hämta Ava, hoppas grinigheten från i morse försvunnit. För om det är nåt som är drygt att handskas med, då är det en grinig Ava Macdonald. Hej hopp!





Crazy mycket vatten alltså!


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Känner igen det där huset! Rakt över floden borde du ha Craven Cottage, home of Fulham FC :) Haha vilket sammanträffande! Kan tipsa om en bokhandel på andra sidan floden. Gå över P.B. och sen till höger, kanske 50 m in på den gatan, ligger en riktig engelsk bokhandel som jag och Karlman smet in i när vi var där :)

2009-12-02 @ 09:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0