HATEFULL (pick me. choose me. love me.)

3 hela försök krävdes för att få varmvatten i den där förbannade jävla duschen. Och när jag väl klivit in och konstaterat att vattnet nästan blivit varmt, och lagom shamponerat in håret, ja då sätter kallvattnet igång igen. VIRIGT. Mamma har i alla fall skickat iväg mina bankpapper nu, så jag borde kunna skaffa mig mitt gymkort nästa vecka, då kan jag förhoppningsvis duscha med varmvatten genom hela hårtvätten.

Jag har spenerat det mesta av min tid idag på Grey's. Det är verkligen världens bästa serie. Kanske inte de här senaste säsongerna, men säsong två (som jag är på nu) är verkligen så sjukligt bra. Jag får alldeles gåshud när jag tänker på hur bra det är! Typ avsnitt 5 säsong två, när Meredith vill att Derek ska välja henne. Klockrent speach från hennes sida, jag ska försöka hitta en länk eller nåt till det så ni kan kolla in, ni som inte redan följer greys alltså!

Nu tänkte jag gå ner och göra mig lite kvällsmat för att sedan gå upp och göra mig iordning för kvällen. Maya ringde precis och talade om hur och var och när jag ska ta mig ikväll, så det blir lagom att käka lite och sen försöka hitta något vettigt att ha på sig. Wish me luck!

Hörs imorgon, då blir det adventsgudstjänst i Svenska Kyrkan, mys : ) (LOTTA JAG SKA TILL KYRKAN :D) Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0