hem hem hem

Jag vet inte varför, men jag vaknade upp med en sjuk hemlängtan. Nej, inte sjuk, men stor i alla fall. Kanske är det för att det är första advent idag? Jag hade verkligen tänkt att gå på gudstjänsten i Svenska Kyrkan idag, men det gick bara inte. Jag kom hem 4 i natt och somnade halv 5, så jag kände att det tog emot att gå upp och göra sig fräsh kl 10. Ändå har jag varit vaken sen dess, varför har jag ingen aning om. 

Gårdagskvällen var mycket lyckad! Tub-resan gick bra, inga felåkningar eller stängda stationer. Jag träfade Maya vid Queensway och därifrån gick vi dom 20 stegen upp till hennes kompisars lägenhet. Tre mycket trevliga tjejer väntade där, Ida, Susanna och Lisa. Vid typ 11 drog vi oss bortåt Soho och där spenderade vi kvällen på Zebrano, trevligt ställe, lite lagom litet så där. Maya och jag stannade tills stängning och sen tog jag bussen hem. Typ så! Det var hur som helst mycket trevligt, det får vi göra om flickor : )

Nu ska jag hämta frukost och gotta mig med ett Grey's-avsnitt, innan storstädningen av rummet börjar. Det ser ut som ett bombnedslag (pappa?!?! haha!)

PS. Snälla, kära vänner, kan någon inte vara en ängel och skicka hit någonting som är svenskt. Bara nåt litet? Snääääälla? Jag skulle bli så glad!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Sent ska syndaren vakna... :-)

Skämt åsido... Kul att kvällen var lyckad...

Hoppas du får fler kul kvällar. Ha det så gott...

2009-11-29 @ 12:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0