Cookies or not?

Jag hann precis rusa ner till Topshop och fixa det där förbasade larmet innan jag skulle hämta Ava. Eftermiddagen gick bra, dock blev den väldigt lång av någon konstig anledning. Men nu sitter jag här, och väntar på att Ava ska komma hem från en födelsedagsmiddag för hennes kompis. Som tur är slipper jag läsa saga för det är så sent, så jag ska...
Precis när jag skrev det där kom Ava hem, så jag fick gå upp och läsa en kort saga, för det var inte tillräckligt sent. Jaja, det gick bra. Nu är jag ledig!
Hur som helst, jag behöver råd. Jag köpte ju alltså en pyjamas, och jag är inte 100 på om jag ska behålla den eller inte. Den är verkligen skön och fin och allt sånt, men jag vet bara inte om den är totalt och fullt 100. Så vad tycker ni kära vänner?


Hiss...


eller diss? Är det värt 25 pund?



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet att du vet att jag också har MUCHO beslutsångest över MUCHO, men min fina underbara vän... det är en pyjamas:) den är mysig dessutom, och med cookies!

2009-11-26 @ 01:02:40
Postat av: Anonym

HISS från sara och agnes, och hör sen!

2009-11-28 @ 12:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0