Kingston

Är precis hemkommen efter en trivsam och rätt så lång förmiddag i Kingston. Det är ett område som ligger en bit härifrån, ca. 15 minuter med bil (i väldigt låg hastighet dock, så det är inte alls långt), bredvid Richmond. Riktigt trevligt faktiskt, lagom stort och många bra butiker! Satu skulle handla lite julklappar åt tjejerna så jag vandrade iväg lite jag också för att själv försölka lista ut lite julklappar. I början hade jag mest bara panik och kom inte på ett enda vettigt förslag, till nån! Men efter lite spaning i butiker och lite funderingar har jag nog kommit på några bra förslag. Måste dock konferera lite här och där med folk först, innan jag tar några större beslut.

Inhandlade två saker till mig själv också, jag har lite ångest för jag måste spara till gymkortet, men det var i alla fall inga dåliga köp. En tubhalsduk, en stor och fin svart som är femton snäpp trevligare än den jag har nu som är totalt ursunkig, och sen en Pyjamas! Yes, äntligen. Den är jättefin, grå och blå med cookie-monstret på. Bara ett problem, DEN DÄR DUMMA EXPIDITEN TOG INTE BORT LARMET. Och jag har ingen vidare lust att spendera min sista lediga halvtimma idag med att rusa ner till Topshop här i Putney och få det borttaget, askorkat. Jag får se hur jag gör, kan ju alltid göra det imorgon. Fast jag ville gärna ha på mig den ikväll. Jaja, jag får se, kanske hinner springa ner innan jag ska hämta Ava... Blä


Det är jättekoolt, dom har Zara Home här! Och enligt Satu ska det finnas i Sverige också, som näthandel?! Sjuukt mycket fina grejer, jag skulle kunna köpt upp hela butiken. Speciellt alla fina lakansset, helt fantastiska!


Polarn o Pyret finns här!



Min nya Tubhalsduk! Sjukt mjuk och skön, hoppas den fortsätter vara det ett bra tag. 9,90 pund på H&M!

Mer bilder kommer ikväll, har fler på lager! Men nu måste jag rusa ner till den icke så toppade shopen. Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0