London by night

Just i detta nu gor jag min allra forsta babysitting by night. JAg ar typ livradd att Mae ska vakna upp och fa panik, borja skrika pa mig eller nagot annat jobbigt. Men so far, so good (peppar peppar...)
Om nagra minuter kommer Hedvig forhoppningsvis att logga in pa Msn och da kommer vi formodligen att ha varat sista riktiga samtal, PA TRE MANADER. Min kara van far namligen ivag till Indien och kommer stanna ett tag. En eloge till henne, jag tycker det ar hemskt modigt.
Imorgon bar det av till centrala London for att traffa Anna, en tjej som kanner Angelica, som jag har lart kanna genom konstakningen. Hon kom hit den 31 oktober, sa hon har nagra dagar till sin fordel. Hoppas vi kommer bra overens, jag behover en trevlig person att umgas med har i London kanner jag. Vi ska traffas vid fontanen at Picadelly Circus. Min allra forsta turistattraktion, and there will be plenty more..
Nu skriver Hedvig, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0