Måndagsbarn

Godmorgon!
Ännu en natt med många uppvaknanden och för mycket i huvudet som snurrar. Men bara jag tar mig upp ur sängen och ner till Köket blir allt mycket bättre, då glömmer jag bort att jag är trött och bara vill försvinna!
Jag bäddade rent sängen igår kväll, äntligen, och herre min skapare så fantastiskt skönt det var! Det var som två helt olika sängar. De turkosa lakanen är ganska så tjocka och inte särskilt mysiga, medans dom vita som är i nu bara är totalt ljuvliga! Det är som att sova på silke, eller nåt sånt. Fantastiskt skönt + att det ser så mycket trevligare ut, eller vad tycker ni?


Före


Efter

Idag halv 11 ska jag träffa min gamla barndomskompis Maya för en fika. Vi var typ oskiljaktiga under de år hon bodde i Hallsberg, men när hon flyttade så hördes vi inte av. Och nu när jag åkte hit såg jag på hennes facebook att hon också är i London som Au pair, så jag tänkte att det vore kul att ses. Jag skrev till henne och det visade sig att hon bor bara 10 minuter härifrån. Koolt, om man säger så!
Det blir nog trevligt, och när vi fikat färdigt ska jag sätta mig till rätta och ha en låååång skype-dejt med min kära mamma! Kanske det äntligen blir mitt efterlängtade Grey's-avsnitt också?

Ikväll jag kör upp ett bildspel på mitt rum så ni får se hur jag är bosatt här i London!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0