margareta krook

den kvinnan har raddat min dag idag kan jag saga, bara rosten gor att jag kanner mig lite mer hemma. Jag prisar Simon och Ida, Simon for iPoden och Ida for innehallet. Pa riktigt, utan min iPod vet jag inte vad jag skulle ta mig till.
Ar i alla fall fardig for idag. Ava och hennes kompis Tabitha hade franska idag pa eftermiddagen, och Mae hade inte lust att leka med mig, sa jag gick upp till hennes rum och organiserade upp hennes bokhylla. Det var himmelriket. Bara fa sitta i lugn och ro och bara gora edt jag ar bast pa. Sa nu ar hennes bocker i exemplarisk ordning. undrar hur lange det varar?
Satu sa precis att hon skulle lagga flickorna och sen skulle hon ga och mota upp Jason for de ska pa middag. Vem hade sagt det till mig? Som tur ar skulle jag inte till Svenska Kyrkan idag, for annars hade det varit lite surt for henne.
Pa eftermiddagen idag gick jag ner till High Street och postade tva brev, och tankte gora lite nodvandiga inkop. Desvarre fann jag inte det jag allra mest behovde, en lada att lagga saker i, sa jag tankte planera in ett litet IKEA-besok med Anna, om hon har lust!
DOCK, jag ar sa lycklig!!, hittade jag en tekupa! Jag jublade, och brydde mig inte om att den kostade 30 spann, for det ar den vard! + att jag kopte en mapp, typ, att ha mina kvitton och pengapapper i och massa annat, och till sist ett block som ska vara min tankebok!
Och just det, jag hittade ett grymt halsband fran Topshop pa rea som jag tankte ha pa fredagens utgang! Nice.
Hej sa lange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0