Min andra sanna kärlek

Jag har precis avslutat ett avsnitt Grey's anatomy som en start på dagen. LOVLEY. Jag förstår inte hur man inte kan tycka om den serien, speciellt första säsongen. Den är helt underbar, bara massa klockrena, typiska Grey's kommentarer hela tiden. You gotta' love it!

Jag drömde massa i natt igen, bland annat att jag, Sara, Agnes och farfar skulle ut och jaga. Martin var med på ett hörn också, och uppträdde med något slags spexnummer innehållandes Dancing Queen. Det var ganska så roligt faktiskt.

Nu ska jag gå ner och hämta mig lite frukost, och om ingen är hemma i huset (vilket det verkar som!) ska jag sätta mig i soffan med datorn på bordet och kolla in ett avsnitt till. En löptur väntar nog efter frukost, och sen en lååååång dusch med ansiktsmask och inpackning och massa treligt, en liten spa-eftermiddag! Ikväll väntar utgång också, med Maya och hennes kompisar. Det blir kul! Hörs sen, puss och kram!


Som sagt, första säsongen är lätt de bästa avsnitten!

Kommentarer
Postat av: kusinerna

HHAAHA, jag och agnes pratade om våra älgsafari senast igår kväll - creepy

2009-11-28 @ 12:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0