min sanna kärlek

är mina damer och herrar, KNÄCKEBRÖD. Ljuva uppfinnig som jag fann idag på Julmarknaden i svenska kyrkan! Det var helt fantastiskt, fullt med svenskar och fullt med svensk MAT. Lovley! Jag inhandlade som sagt knäckebröd, dessvärre inte Leksands, dom hade bara Wasa : (, och en polkagrisstång som jag tänkte smutta på till jul! Efter besöket, som var väldigt positivt, jag längtar till onsdagkväll den 2 december då jag ska åka tillbaka dit för ungdomsträff, så begav vi oss till Starbucks som ligger vid Abercrombe & Fitch (har iiiiingen aning om hur det stavas..) och där satt vi i säkert två timmar, med varsin kopp te och läste. Jag har börjat om med min Barrack Obama bok, har glömt för mycket sen sist jag läste!

Nu sitter jag och fejjar mig lite, och har skypat en väldigt kort stund med min älskade BALLE (dalida matiros för dem som inte känner till hennes briljanta smeknamn!) Åh vad jag har saknat dig min snutte : ) 
Kvällen ska nog spenderas med en kopp te, ännu en macka knäckis och sen nåt Gossip Girl avsnitt på datorn. Och just ja, jag ska bädda också, som ja har sagt att jag ska göra ungefär 10 gånger den här helgen. Men ikväll blir det av!

Äntligen! Jag jublade inombords när jag såg fäboknäckeförpackningen!


Fina tanter var godisförsäljare!


Jag försökte få med skylten för julmarknaden, men lyckades inte riktigt...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kuul att få se bilder :) Hörs snart! Puss!

2009-11-23 @ 10:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0